loading...
رسام سرور - خرید سرور HP
نوید بازدید : 35 شنبه 27 فروردین 1401 نظرات (0)

خرید سرور از شرکت رسام سرور

رسام سرور با هدف تامین تجهیزات تولید شده و انتقال دستورالعمل‌های ارائه شده توسط کمپانی HPE به شما کاربران گرامی تاسیس گردیده است. این شرکت ارائه دهنده انواع خدمات اعم از مشاوره و فروش سرور HP و قطعات مورد نیاز آن و همچنین خدمات پس از فروش می‌باشد. شما می‌توانید با یک تماس با واحد بخش فروش، ضمن دریافت مشاوره اصولی از قیمت سرور HP و قطعات آن ، انواع استوریج و پیشنهاد ویژه رسام سرور در زمینه سیستم VOiP بهره مند شوید.

از نکات مهمی که در خرید سرور HP باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این سرور بسته به نیاز و کارایی کسب و کار و کاربران باید انتخاب شود. چرا که نحوه دسته بندی سرورهای اچ پی به گونه‌ای است که معمولا برای کسب و کارهای با فعالیت محدود از سری‌های HPE ProLiant ML مثل HPE ProLiant ML30 یا HPE ProLiant ML10 و در فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش بالا، قابلیت اطمینان و همچنین نیاز به گسترش فعالیت در آینده دارند از سری بسیار پرفروش DL و BL در نسل‌های مختلف مثل DL380 G8 ، DL380 G9 و DL380 G10 استفاده می‌شود.

از دیگر نکات مهم در خرید، قیمت سرور HP و قطعات سخت افزاری آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کاربر ملزم است به اندازه‌ی بودجه کسب و کار خود هزینه کند. (برای انجام بهترین خرید می‌توانید به صورت رایگان با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.) همچنین اطمینان از خدمات ارائه شده پس از فروش ، موضوع دیگری است که شما می‌توانید در زمان استعلام قیمت سرور اچ پی و قطعات از نحوه پشتیبانی ، گارانتی و خدمات پس از فروش اجناس مطلع شوید.

قیمت سرور استوک HP

سرورهای HPE در نسل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. برای مثال هنگامیکه نسل 10 سرورهای HPE معرفی شد ، تا مدتی نسل‌های قبلی تولید شده و سپس تولیدشان متوقف می‌شود تا نسل جدیدتر ، جایگاه خود را در بازار پیدا کند. البته نسل‌های قبلی مانند G8 و G9 هنوز کاربردی هستند و قدرت تامین نیاز کسب و کارها را دارند.

سرور استوک HP یا Used همان سرورهای نسل قبل هستند که هنوز در بازار خرید و فروش می‌شوند و از نظر سخت افزاری سالم و کارا هستند. رسام سرور می‌تواند در این مورد تامین کننده سرور و قطعات دست دوم سرور HP باشد. سرور استوک HPE در حال حاضر در نسل‌های 8 و 9 فروش بیشتری دارند و نسل آخر که 10 می‌باشد ، استوک محسوب نمی‌شود ولی به مرور زمان طی خرید و فروش ها ممکن است کارکرده آن در بازار موجود باشد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت سرور استوک G8 و G9 و یا سرور G10 با رسام سرور تماس حاصل فرمایید.

نوید بازدید : 30 یکشنبه 13 تیر 1400 نظرات (0)

چرا سرورهای HP پیشنهاد می‌شود؟

سرورهای HP پرفروش ترین سرورهای جهان است. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده اند. سرورهای HP با توجه به گوناگونی قطعات داخلی ( از ساده ترین و کوچکترین تا سایزهای متوسط و تجاری (SMB) تا بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش های IT هستند. نسل های جدید سرورهای HP همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر بوده است.

دلایل کیفیت بالای این سرورها را می توان در حوزه های زیر خلاصه کرد:

طراحی: سرورهای HP طوری طراحی می شوند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشند. تمامی قطعات داخلی توسط خود HP در پروسه ای مدت دار تست و سپس ارائه می شوند.

کاربر محور: بخش تحقیقات و توسعه این شرکت همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.

افزایش قابلیت تست توسط کاربر: تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست توسط کاربر را دارند. این ویژگی، باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می شود.

چرا سرورهای HP ، دلایل قدرتمندی سرورهای HPE

ابزارهای مدیریت سرور و فریم ورها: تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (configuration)، نگهداری، نصب و راه اندازی است. این قابلیت باعث کاهش هزینه ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها می شود. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را آسانتر می کند. این ابزار مدیریتی، نیاز حضور مدیر شبکه در دیتاسنتر را بسیار کاهش داده و ارتباط مدیریتی امنی را برقرار می کند.

چرا سرورهای HP ، دلایل قدرتمندی سرورهای HPE

Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOS ها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده اند.

چرا سرورهای HP ، دلایل قدرتمندی سرورهای HPE

علاوه بر موارد فوق دلایل زیادی وجود دارد که سرورهای HP را به محبوب ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است. پر واضح است که محصولات این شرکت صرفا محدود به سرور نمی باشد و محصولات دیگری مانند Storage ها را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

پیشنهاد رسام سرور برای بهترین کارایی شرکت یا سازمان شما استفاده از سرورهای شرکت HP است.

 شرکت رسام سرور ، رایج ترین و پرکاربردترین سرورهای اچ پی را برای نیاز شما فراهم خواهد کرد.

با ما تماس بگیرید: 02191003839

نوید بازدید : 38 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

iLO چیست و در سرور ها چه عملی انجام می دهد؟

iLO چیست ؟

Integrated Lights-Out یا به صورت مخفف iLO یک پردازنده مدیریت از راه دور سرور تعبیه شده روی برد در سرورهای HP ProLiant است. این تکنولوژی امکان مشاهده و کنترل سرورهای HP از راه دور را فراهم می­ کند. HP iLO یک ابزار قدرتمند است که راه­های مختلفی را برای پیکربندی، به روز رسانی، مشاهده و اجرا از راه دور در اختیار کاربر قرار می­ دهد.

iLO چیست ؟

کارت iLO ی نصب شده روی برد اصلی سرور، اتصال شبکه و آدرس IP مخصوص به خود را داراست که مدیر سرور می­ تواند از طریق سیستم DNS/DHCP یا شبکه مدیریت اختصاصی جداگانه با آن در ارتباط باشد. iLO یک کنسول تحت وب از راه دور ارائه می­ دهد که با استفاده از آن می ­توان سرور را از راه دور کنترل کرد.  پورت iLO یک پورت شبکه است که می ­تواند بوسیله ROM-Based Setup Utility (RBSU) فعال شود.

iLO چیست ؟

نام کاربری و رمز عبور iLO به صورت پیش فرض روی سرور نوشته شده است هرچند امکان تغییر آن نیز هست. دسترسی به iLO از طرق مختلفی قابل انجام است که راه­های معمول آن در ذیل آمده است.

iLO چیست ؟

  • دسترسی بر پایه وب از طریق مرورگر
  • دسترسی از طریق RBSU با فشردن کلید F8 در زمان روشن بودن سرور

ابزار مدیریت iLO به کاربر اجازه تغییرات زیر را به صورت از راه دور می ­دهد:

  • روشن و خاموش کردن سرور
  • ری استارت کردن سرور
  • مشاهده سرور بدون در نظر رفتن وضعیت سیستم عامل
  • اندازه ­گیری میزان استفاده توان مصرفی
  • اعمال برنامه­ های تکمیلی، به روز رسانی firmware، به روز رسانی ویروس­های بحرانی از طریق پوشه ­ها و رسانه­ های مجازی
  • دسترسی به فهرست تغییرات و رویداده

iLO چیست ؟

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 331
  • بازدید کلی : 931